Småländska bil

Småländska bil

Med hjälp av Telekonsults telefonilösning HybraUC kan nu Småländska Bil i Växjö och Vetlanda höja sin servicegrad mot sina kunder. Servicemarknadschef Arvid Karlsson berättar:

– Vi hade servicerådgivare som tog hand om alla inkommande samtal så gott man kunde men vi insåg att vi ibland inte hann med att ringa tillbaka till alla som sökte oss, vilket skapade en del irritation hos såväl kunder som personal.

Med vår nya satsning Småländska Bils callcenter så har vi kompetent personal som kan hjälpa kunden hela vägen med att boka, göra order etc. Ett enda samtal till oss ska räcka för att få den hjälp man vill ha. Från och med i höst ska även Kalmar Bilcentrum ingå i Småländska Bils callcenter. Så oavsett om kunden ringer till Växjö, Vetlanda eller Kalmar får man samma hjälp.

HybraUC är en bra och flexibel lösning och Telekonsult ser möjligheter istället för problem. Vi känner att vi fick en mycket professionell hjälp med att hitta lösningar efter våra önskemål, avslutar Arvid Karlsson.