På denna sida informerar vi om vårt telefonsystem HybraUC

Nyheter & tips telefonsystem

Kundupplevelse

Varje kontakt är viktig! Utnyttja tekniken för att maximera kundupplevelsen. Vi ger några tips hur man kan förbättra kundens upplevelse när kunden kontaktar er. Låt oss hjälpa er att optimera er kundresa och öka er kundnöjdhet. Ringback  ”Lägg på luren men behåll din...

läs mer

Köförbättringar

Uppdateringar och utseendeförändringar har gjorts i mobilappen och programmet i datorn (communicatorn). Några saker som kan lyftas är: Sitter man med i flera svarsköer finns det nu möjlighet att gömma köer som inte är aktuella för dig. Har det missats ett samtal i...

läs mer

Livechat på hemsida

Prova på vår livechat kostnadsfritt fram tills årskiftet! Livechat är funktionen för er hemsida där kunderna kan kontakta er direkt via en chatt som finns på er hemsida. Chatten besvaras sedan direkt i HybraUC Communicator appen. När den är på plats på hemsidan så...

läs mer

Ringback är här!

"Lägg på luren men behåll din plats i kön - bli uppringd när det är din tur" Med ringback behåller kunden sin plats i kön utan att ha samtalet igång och blir sedan automatiskt uppringd när kunden kommer längst fram i kön. Det fungerar så att kunden ringer in som...

läs mer

Glömt inloggninguppgifter?

Det är samma inloggningsuppgifter till datorprogram, mobilappen och till webportalen. Användarnamn är normalt din mailadress och Lösenord är ett personligt lösen.

Har man glömt lösenord tryck ”glömt lösenord” i mobilappen/datorappe. Inloggningsuppgifter får du av din telefoniansvarige på företaget. Saknar du lösenord kan du klicka här. Saknar du användarnamn kan du kontakta vår support här så hjälper vi dig med nya inloggningsuppgifter.

Vårt supportteam Jimmy, Magnus och Ludvig hjälper gärna till när frågor uppstår.

Utbildning/genomgång!

Missa inte våra kostnadsfria digitala utbildningar av telefonsystem HybraUC.

Endast 30minuter som hjälper dig i vardagen! Anmäl dig här

Användare i HybraUC

Som användare i systemet ingår alltid program i datorn (Communicator) och mobilapp som förenklar telefonin. Det är samma inloggningsuppgifter till alla program/sidor.

Administratör i systemet

Som administratör i systemet kan du ändra företagets öppetttider och gemensamma röster. Saknar du möjligheter att ändra gemensamma funktioner välkommen att kontakta vår support.

Kort om HybraUC

Telekonsult HybraUC är en växeltjänst som ligger i ”molnet” i systemet finns en mängd olika funktioner som kan underlätta vardagen se exempel här

Egen IT-support?

Jobbar du på ett företag med intern IT-support där program måste godkännas innan installation, kontakta er interna IT-support. Jobbar du på ett företag där du får installera program själv hittar du länkar för nedladdning av program på denna sida.

 Nedan är program och appar till dator och mobiler

Datorprogram Communicator

Vi brukar säga att man kan se den som en fjärrkontroll som kan styra din telefon t ex mobilen, kontorstelefon eller softphonen och den ingår alltid för användare i systemet. Koppla samtal, se status på kollegan, spela in samtal mm.  Med en engångskostnad kan den även användas som softphone/telefon i datorn  Läs mer här

Mobilapp

Koppla samtal, Hänvisning, Status på kollegor, Chat, Styr vilket nummer du visar, Svarsgrupps-status, Läs mer här

För att ladda ner mobilappen Sök efter “Hybra UC” i App store för iPhone och Play store för Android

Webportal

Här laddar man ner program till datorn, administrerar personliga inställningar. Administratörer kan även hantera företagets gemensamma öppettider och röster.

Integration med Microsoft Teams

Växelfunktioner finns som applikationer i Microsoft Teams och är fullt certifierade hos Microsoft.
Hantera svarsgrupper, koppla samtal mm. läs mer här