På denna sida informerar vi om vårt telefonsystem HybraUC
Nyheter & tips telefonsystem
Övergripande telefonistvy
Telefonistvyn ger användarna en överblick över samtalen i realtid och möjliggör en smidig hantering av samtalsköer, vidarekopplingar och gruppchatter. . Önskar du aktivera telefonistvyn? Varmt välkommen att kontakta support@telekonsult.se eller 0470 - 76 59 00 och...
Dela upp i olika avdelningar
Nu finns möjligheten att dela upp användare i olika avdelningar. Med funktionen kan ni enkelt organisera och gruppera de anställda baserat på deras roller, arbetsuppgifter eller specialiseringar. . Önskar du att dela upp användarna i olika grupper? Varmt välkommen...
Se samtalsresan
Genom att se samtalsresan får användarna en komplett bild av varje enskilt samtal från början till slut. Du kan enkelt se vilka handlingar som ägt rum under samtalet, som till exempel vidarekopplingar. Genom att gå in på samtalshistorik och klicka på den blåa knappen...
Antalet affärsintegrationer ökar
Nu finns möjligheten att integrera ännu fler affärssystem mot HybraUC, som är en viktig del för att underlätta arbetsflöden och effektivisera affärsprocessen. Alla våra integrationer är anpassade till vår växeltjänst. I vår helhetslösning med Teamstelefoni har vi...
Vi lanserar Chat-GPT 4.0
Vi kan med glädje meddela att vi lanserar Chat-GPT 4.0 till kommunikatorn i HybraUC! Chat-GPT 4.0 har utvecklats med en ökad kunskapsbas och är bättre än någonsin på att förstå användares frågor och önskemål. Oavsett om det handlar om att få svar på tekniska frågor,...
Övriga nyheter
Glömt inloggninguppgifter?
Det är samma inloggningsuppgifter till datorprogram, mobilappen och till webportalen. Användarnamn är normalt din mailadress och Lösenord är ett personligt lösen.
Har man glömt lösenord tryck ”glömt lösenord” i mobilappen/datorappe. Inloggningsuppgifter får du av din telefoniansvarige på företaget. Saknar du lösenord kan du klicka här. Saknar du användarnamn kan du kontakta vår support här så hjälper vi dig med nya inloggningsuppgifter.
Vårt supportteam Jimmy, Magnus och Ludvig hjälper gärna till när frågor uppstår.
Utbildning/genomgång!
Missa inte våra kostnadsfria digitala utbildningar av telefonsystem HybraUC.
Endast 30minuter som hjälper dig i vardagen! Anmäl dig här
Användare i HybraUC
Som användare i systemet ingår alltid program i datorn (Communicator) och mobilapp som förenklar telefonin. Det är samma inloggningsuppgifter till alla program/sidor.
Administratör i systemet
Som administratör i systemet kan du ändra företagets öppetttider och gemensamma röster. Saknar du möjligheter att ändra gemensamma funktioner välkommen att kontakta vår support.
Kort om HybraUC
Telekonsult HybraUC är en växeltjänst som ligger i ”molnet” i systemet finns en mängd olika funktioner som kan underlätta vardagen se exempel här
Egen IT-support?
Jobbar du på ett företag med intern IT-support där program måste godkännas innan installation, kontakta er interna IT-support. Jobbar du på ett företag där du får installera program själv hittar du länkar för nedladdning av program på denna sida.
Nedan är program och appar till dator och mobiler
Datorprogram Communicator
Vi brukar säga att man kan se den som en fjärrkontroll som kan styra din telefon t ex mobilen, kontorstelefon eller softphonen och den ingår alltid för användare i systemet. Koppla samtal, se status på kollegan, spela in samtal mm. Med en engångskostnad kan den även användas som softphone/telefon i datorn Läs mer här
Webportal
Här laddar man ner program till datorn, administrerar personliga inställningar. Administratörer kan även hantera företagets gemensamma öppettider och röster.
Integration med Microsoft Teams
Växelfunktioner finns som applikationer i Microsoft Teams och är fullt certifierade hos Microsoft.
Hantera svarsgrupper, koppla samtal mm. läs mer här