Nyheter

Välj rätt Airpods

Att välja rätt Airpods är inte alltid en dans på rosor. Under de senaste åren har det släppts fler modeller och för många är det inte alltid helt enkelt att…

Kundupplevelse

Varje kontakt är viktig! Utnyttja tekniken för att maximera kundupplevelsen. Vi ger några tips hur man kan förbättra kundens upplevelse när kunden kontaktar er. Låt oss hjälpa er att optimera…

Köförbättringar

Uppdateringar och utseendeförändringar har gjorts i mobilappen och programmet i datorn (communicatorn). Några saker som kan lyftas är: Sitter man med i flera svarsköer finns det nu möjlighet att gömma…

Förändringar i mobilnät

Alla operatörer gör nu stora förändringar i mobilnäten i samband med uppgradering/utbyggnad av 4G och 5G i samband med att 2G och 3G näten så småningom ska stängas ner och ibland upplever man…

Livechat på hemsida

Prova på vår livechat kostnadsfritt fram tills årskiftet! Livechat är funktionen för er hemsida där kunderna kan kontakta er direkt via en chatt som finns på er hemsida. Chatten besvaras…

Roaming Plus

Använder du Infracom mobilabonnemang och ska  resa till Schweiz, Storbritannien, Thailand, Turkiet eller USA? Då rekommenderar vi att du lägger till tjänsten ”Roaming plus” till ditt abonnemang för 9 kr/mån.Med…

Ringback är här!

”Lägg på luren men behåll din plats i kön – bli uppringd när det är din tur” Med ringback behåller kunden sin plats i kön utan att ha samtalet igång…

Övergripande telefonistvy

Telefonistvyn ger användarna en överblick över samtalen i realtid och möjliggör en smidig hantering av samtalsköer, vidarekopplingar och gruppchatter.      Önskar du aktivera telefonistvyn? Varmt välkommen att kontakta support@telekonsult.se eller…

Vi hjälper dig med

Hör av dig!

Vi svarar gärna på dina frågor.

Ring: 0470-76 59 00

Adress

Telekonsult
Systratorpsvägen 16
352 46 Växjö

Kontakt

Telefon: 0470-765900
E-post: info.telekonsult@elonbusiness.se
Våra öppettider:
8.00-17.00 lunch 11.30-12.30 vardagar