Support

Tveka inte på att kontakta oss vid frågor.

Tekniska frågor eller förändringar du vill ha utförda? 

Supporten nås på tre sätt:

  • Telefon: Ring 0470-76 59 00 och välj 2 för support.

  • Formulär: Fyll i kontaktformuläret så återkommer supporten så snart som möjligt.

  • Chat: Chatta direkt med oss, klicka på chattsymbolen längst ner till höger på sidan.

Ordinarie öppettider:
Vardagar 08.00–17.00 Lunchstängt 11.30–12.30

Varmt välkommen med dina frågor!

Videoinstruktioner HybraUC

Nya instruktionsfilmer är under inspelning.

Vanliga frågor & svar

Gå in på portalen och fyll i ditt användarnamn (e-post). Om du inte har någon e-post fyll i formuläret här.

Se "Länkar/nerladdningar" ovanför eller klicka här om du har Windows eller klicka här om du har macOS.

Se "Länkar/nerladdningar" ovanför eller sök efter ”Hybra UC” i App Store för iPhone och Google Play för Android.

Titta på denna instruktionsvideo som beskriver hanteringen. (OBS! Det är bara vissa användare som har rättighet att hantera företagets öppettider) Om det inte fungerar för dig så kontakta våran support här

Gör ditt headset strömlöst genom att dra ur strömsladden och därefter återanslut, vänta en minut och testa igen. Om det trots detta inte fungerar, starta om din telefon eller mjukvara som headsetet används till.

Ring 0470-76 59 00 (tryck 2 för support). Eller fyll i här.

Ring 0470-76 59 00 (tryck 2 för support. Eller fyll i här

Börja med att starta om mobiltelefonen, hjälper det inte kan du kontrollera att "stör ej" inte är igång eller råkat blockerat vissa nummer i mobilen. Om det fortfarande inte hjälper, kontakta oss. Ring 0470-76 59 00 (tryck 2 för support). Eller fyll i här.

Ja, samtalsinspelning kan aktiveras för vissa användare eller samtalstyper, till exempel support eller kundservice.

Supportformulär

Adress

Telekonsult
Systratorpsvägen 16
352 46 Växjö

Kontakt

Telefon: 0470-765900
E-post: info.telekonsult@elonbusiness.se
Våra öppettider:
8.00-17.00 lunch 11.30-12.30 vardagar